sâmbătă, 13 martie 2010

Rockmaraton

Ieri seară am aflat că trupa finlandeză Korpiklaani va veni iarăşi prin ţărişoara noastră cu ocazia unui festival "Rockmaraton" care va avea loc la Odorheiu Secuiesc.Deşi are loc în România,pe site-ul festivalului toate informaţiile sunt evident în limba maghiară.Alături de Korpiklaani partcipantă la festival este şi trupa maghiară Karpatia,care transmite un mesaj extremist şi anti românesc prin verusrile folosite.Pe la evenimentele organizate de comunitatea maghiară di România,cei de la Karpatia au fost nelipsiţi.În versurile ungurilor se regăsesc mesaje xenofobe,aceştia cerând întoarcerea Ardealului la aşa-zisa "patrie mamă" şi una dintre melodiile lor se intitulează "Să piară Trianonul".
Sunt profund scârbit din cauza faptului că cei de la Karpatia vor participa la acest festival pe teritoriu ROMÂNESC.

3 comentarii:

  1. Acum doi ani când a cântat Moonsorrow la Odorheiul Secuiesc (sau Székelyudvarhely, cum îi zâc ei pe magyar) au venit pe scenă şi au zis "Greetings Hungary!".
    Prin urmare, nu trebuie să te mire.
    Oricum, în 6 iulie abia voi fi terminat sesiunea, prin urmare,... cred că mă duc.

    Sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,şi eu mă gândeam să meg mai ales că nu i-am văzut anul trecut

    RăspundețiȘtergere
  3. http://img203.imageshack.us/img203/6138/karpatia.jpg

    Astia sunt revizionistii lui peste care canta imnurile Ungariei XXL. N-ai ce sa le ceri, au si ei burta de hranit si vene de spart :D.

    RăspundețiȘtergere