marți, 22 septembrie 2009

Acum o săptămână am început şcoala...ultimul meu an în această instituţie de învăţământ nici nu a trecut o săptămână şi mulţtimea ţigănească şi cocalară care compune mult peste jumătate din această instituţie de învăţământ mi-a reamintit că sunt un "rocker împuţit"...vă mulţumesc din suflet dragi colegi pentru cuvintele de bun venit dar în curând aceşti opt ani din viaţa mea se vor încheia sper eu cât se poate de bine.Le mulţumesc "minunaţilor" elevi ai şcolii mele pentru faptul că mi-au arătat cât de departe poate ajunge prostie în această ţară "civiizată".

2 comentarii:

  1. Roackere ! Tunde-te! HUUUA!!!
    No las' că ştim. La mine era mai bine... erau cam 40% cocalari (mă rog, poate erau mai mulţi dar majoritatea nu mai comentau!).
    Vezi-ţi de-ale tale şi dă-i în mă-sa.
    Succes pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta institutie de invatamant in care ne aflam, este alcatuita din 60 % cocalari, 30% inculti si minoritatea de 10% -aia sanatosi la cap- e dusa din punctul de vedere al celorlalti. Deci, un roacker, poate singurul din scoala(adica tu), din punctul lor de vedere este satanist si nebun...
    Bun revenit in institutia de invatamant ,,minunata" scoala 80...

    RăspundețiȘtergere