vineri, 26 iunie 2009

x-plod

Mareaţa trupa românească x-plod (probabil ca vine de la x-plozi),s-a calificat la festivalul Wacken Open Air din Germania, in urma prestaţiei "deosebite" din cadrul concursului Metal Battle care s-a desfăşurat la Rockin Transylvania.Intrand pe sit-ul x-plozilor,vedem mentalitatea "inteligentă" a membrilor trupei.Solistul în vârstă de 10 ani, spune că este tare. Băi,plodu x,lasă-i pe alţii sa-şi dea cu parerea in legătură cu tine.Chitaristul plozilor are 15 ani şi ne spune ca vrea să le dea peste nas imitatorilor.Pe prima pagină a sit-ului, pustii ne spun că sunt singura trupă românească care cântă rock,deşi sunt multe alte trupe care o fac mult mai bine decât ei,probabil aceia sunt imitatorii de care vorbea chitaristul.
În concluzie sunt total scârbit de atitudinea acestora si de faptul că ne vor reprezenta la Wacken.

2 comentarii:

  1. :)) ce ,,mandru" esti de ei ca s-au calificat :))
    dai incolo de copchii fara mentalitate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost acolo ! Nici nu-ţi închipui ce rău mi-a părut că am plătit biletul ca să văd victoria "meritată" a X-Plozilor...
    Am scris la mine pe blog amplu despre asta...
    În fine... ăştia ni-s oamenii... cu aiştia defilăm...
    Salutări din Moldova :)

    RăspundețiȘtergere