marți, 7 iulie 2009

....

în sfârşit pot sa postez iar.....am avut mai întâi ceva probleme cu calculatorul,pe urmă cu netu..tot ce contează e că s-au rezolvat şi că pot să scriu iarăşi.Între timp a murit şi Michael Jackson, s-a vorbit destul de mult despre asta....poate chiar puţin cam mult.N-am fost niciodata un fan şi doar 2,3 melodii mi-au rămas in minte...lucrul care m-a deranjat însă a fost isteria care a urmat morţii cântăreţului... foarte mulţi oameni au inceput sa asculte brusc Michael Jackson...lucru aratat si de vânzările colosale avute de albumele lui în zilele de după moartea artistului.Eu unu' nu aş începe sa ascult un cântăreţ doar pentru că a murit,mi se pare în primu rând o lipsă de respect pentru cariera acestuia şi pentru lucrurile pe care le-a făcut pentru muzica.

Un comentariu:

  1. ,poate chiar putin cam mult"
    eheee...ce optimist esti
    fantoma lui MJ a invadat televiziunea si a dat NUMAI despre MJ 13 zile la rand
    a, si bun revenit :D

    RăspundețiȘtergere