joi, 23 iulie 2009

Tabără

Am fost plecat în tabără pentru o săptămână,în Maramureş la Borşa.În prima zi am revizitat cetatea Râşnov.Prima noapte am petrecut-o la Sighişoara,în cetate.A doua zi am vizitat casa memorială George Coşbuc şi am ajuns la Borşa.În zilele următoare am vizitat diverse muzee si case memoriale printre care:casa memorială Liviu Rebreanu,muzeul ţărăncii române din Maramureş,memorialul victimelor comunismului......
Păreri:Oraşul Borşa mi s-a părut neaşteptat de întins,zona absolut superbă,foarte multe păduri,muzica din autocar bună,multe melodii folk,Daca ploaia s-ar opri de la Cargo,în concluzie m-am simţit foarte bine.

Un comentariu:

  1. ma bucur pentru tine ca te-ai simtit bine :)
    pacat ca n-ai pus si niste poze sa ne facem si noi o impresie mai buna despre locurile unde ai fost
    A!; si ma bucur ca ai avut muzica buna in autocar; nu ca noi atunci...

    RăspundețiȘtergere