miercuri, 6 ianuarie 2010

2010 part 2

Se pare că am fost totuşi destul de pesimist în legătură cu începutul acestui nou an,prima zi de şcoala a decurs destul de ok, scumpa mea dirigintă mi-a trimis o privire destul de furioasă dar nu mi-a spus absolut nimic.Simt că o să-mi lipsească unele lucruri dar evident nu foarte multe,deabea aştept să intru la liceu oameni noi experienţe noi profesori noi...o să fie destul de ciudat...hmm sper că o să fie bine...
Ce mai aştept eu de la 2010 albumu Finntroll albumu Eluveitie ,Thousandfold e geniala!!!!!!!

Să revenim la Finntroll şi Eluveitie amândouă în Februarie şi pe myspace-ul celor de la Eluveitie e o aplicaţie interesasntă...sunt convins însă că nu va vota foarte multă lume din România.
Anu trecut când au cântat în Bucureşti n-am ajuns....n-am să-i mai ratez încă o dată.


4 comentarii:

  1. Nu esti singurul caruia diriga ii trimite fulgere....Daca privirile ar ucide, nici unul din noi n-ar mai ajunge la liceu.
    Si, de dragul tau, am votat sa vine Eluveitie in Romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, şi tu tot a 8-a eşti ? Credeam că eşti mai mare. :))
    Votez şi eu pentru Eluveitie şi Finntroll. Chiar dacă pe Eluveitie i-am mai văzut în februarie '09.

    RăspundețiȘtergere