duminică, 17 ianuarie 2010

altă leapşa

Patru filme care mi-au plăcut :

Shining
The green mile
Star Wars
Avatar

Patru cărţi care mi-au plăcut :

Kalevala
Edda
Vocile-John Saul
Silmarillion-J R R Tolkien

Patru prieteni apropiaţi :

Irina
Sabina
Amina
Ana
Patru mâncăruri preferate :

Cartofi prajiti
Supă
Junk food
Paste
Patru lucruri pe care le-am făcut azi :

M-am trezit
M-am spălat
Am mâncat
Am ascultat muzică

Patru locuri unde am dormit :
Acasă
La munte
La mare
La prieteni

Patru ţări pe care le-am vizitat :
România
Finlanda
Ungaria
urmează...

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
Blogger.com
Metalhead.ro
Youtube.com
Lastfm.com

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
Caiete
o farufrie
Căşti
Telefon

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
Chiloţi
Ciorapi
Pantaloni de camuflaj
Tricou cu Ensiferum

Patru profesori preferaţi :
Profa de română
Profa de engleză
Profa de biologie
Profa de latină

Patru colegi de bancă de până acum :
Amina
Irina
Iuliana
Cristi

Patru numere preferate :
46
87
32
19

Patru poeţi preferaţi :
Poe
Bacovia
Goga
Eminescu

Patru concerte la care am fost :
Maiden
Bucovina
Truda
Manowar

Patru persoane cu care am vorbit azi :
Irina
Cristi
Mama
Tata

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
Flaut
Pian
Bass
Tobe

Patru materii preferate :
Engleză
Istorie
Română
Muzică...

Patru regrete :
N-am ajuns la prea multe concerte
Nu m-am mutat din şcoală în clasa a şaptea
Nu m-am născut undeva la munte
hmmm....no idea...

Patru persoane cărora le pasez leapşa :
Inis
Irina
Vilo13
Ghiţă

5 comentarii:

  1. Draguta leapsa. De aici am aflat si eu ca (cica) am fost colega cu tine de banca si ca Ghita are un blog (cam...inspirat) :))
    pacat ca nu pot s-o preiau...

    RăspundețiȘtergere
  2. sii sa nu se inteleaga ca la colega de banca eeeu am fooost :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ci cealalta irina care nici nu isi mai aminteste k a fost colega de banca cu tine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. first..un first mare, dupa multe cautari ti'am gasit blogu, second...nu exista. fain negru.

    RăspundețiȘtergere