sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2010

A trecut încă un an al minunatei mele vieţi.Ce aştept de la noul an?......Păi în primul rând să fie ceva mai bun decât 2009 am observat că încep să o duc din ce în ce mai bine deci...e foarte posibil ca dorinta să mi se îndeplinească.
Presupun că în 2010 o să merg la mult mai multe concerte ca anu trecut Sonisphere sună bine.
Şi 100% Arkona în Bucureşti pe 24 iunie.O să fie ceva mai multe pe care le voi afla pe parcurs.
Poimâine începe şcoala...da o idee destul de nasoală...Marţi am teză la istorie...putea să mai aştepte boşorogu ăla ramolit până să dea teza.Mai sunt doar 6 luni până termin minunata şcoală generală,nu-mi pare rău de multe lucruri câţiva colegi,câţiva profesori şi cam atât. În schimb nu voi mai vedea toate gorilele manelistice din fiecare pauză cu texte imbecile de genu" Mamă ce-are ala in picioare" sau " roachere ţi-a murit frizeru" .În legătură cu frizeru sunt sigur că primul lucru pe care îl va spune draga mea dirigintă când va intra in clasă va fi Nu te-ai tuns încă? sau " Când ai de gând să te tunzi?".
În concluzie Welcome 2010

Un comentariu:

  1. Un an 2010 mai pletos îţi doresc!
    Dacă n-ar fi în sesiune, ţi-aş spune că ne vedem la Arkona aşa... noi să fim sănătoşi :)

    RăspundețiȘtergere