duminică, 10 ianuarie 2010

Leapşa

Ziua cea mai frumoasă:no idea
Cel mai mare obstacol: eu însumi

Cea mai mare greşeală:minciuna

Cea mai bună distracţie:
ascultatul muzicii


Cei mai buni profesori:română engleză biologie

Prima necesitate:chiar n-am idee

Persoana cea mai periculoasa: cine nu te aştepţi
Cel mai bun cadou: o carte bună

Lucrul cel mai de valoare: prietenia


Sentimentul cel mai placut: tot prietenia

O protectie efectiva: briceagul:))

Cel mai bun remediu: muzica

Forta cea mai puternica:gândirea

Persoanele cele mai necesare:prietenii


4 comentarii:

  1. ok, nu inteleg de ce toata lumea isi pune "cel mai mare obstacol: eu insumi" da' ma rog...
    la protectia efectiva, presupun ca te referi la briceag ca o...arma :)) iti recomand o baioneta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hah, la "cel mai mare obstacol" eu aş zice paradoxal, viaţa. :))
    Dar văd că mult mai contează prietenia pentru tine, mă! Bravo ... aşa şi trebuie. Puţini sunt prietenii ăia buni, şi pe deasupra şi "de durată".
    "Prietenia !
    Misterioasă fundaţie a sufletului!
    Îndulcitor al vieţii !
    Şi soldat al societăţii !"
    (Robert Blair)
    Ca să mă laud cu citate din poeţi celebri. B-)
    Iar la protecţie efectivă ... ce briceag, domne ... dăi cu bocancul! Până stai să cauţi, să scoţi, să deschizi, să te pişi pe tine, mai repede îţi mişti doar piciorul. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Protecţie efectivă: O sabie dacică.
    Cel mai mare obstacol: Societatea
    Cea mai bună distracţie: Joc de societate, de-a căţeii, cu manelişti. Ei latră eu dau cu piciorul.

    RăspundețiȘtergere